zondag 7 maart 2004

STRANDDAG

Vrijdagavond zag ik Elsie dan weer terug. Het was haar gelukkig meegevallen in het Duitse Essen. We hebben het hele weekend gevierd dat ze weer thuis is. Gisteren bijvoorbeeld zijn we het bij het Griekse restaurant Olympia gaan vieren. En vandaag zijn we naar het strand van Hoek van Holland gegaan, en hebben we poffertjes met allerhande vruchten gegeten in de poffertjestent met de traagste bediening ooit. Ik zou een bezoek aan die plek nog maar eens overwegen als ik jullie was. Verder valt er weinig te vertellen. Ook Noni en Teigetje zijn in goeden doen. Zo hoort het.

De plannen voor Plantjes en Beestjes, de broodjeszaak die Niels en ik gaan beginnen, vorderen nog niet erg. Wel werd ik vrijdagmiddag getrakteerd op een lunch in het tuinhuis van het meisje P. Zij zou graag broodjes komen smeren in ons etablissement, mochten we ooit de geldschieters, de locatie en - vooral - de wil vinden om er iets van te maken. Er zijn voorlopig nog enkele vacatures vrij; iedereen die geïnteresseerd is, kan Niels en mij eens uitnodigen om zijn/haar broodjeskunsten voor ons te vertonen.

Ja, dat zou mooi zijn.

Ten slotte: wat Niels hieronder over Achtung Baby van U2 beweert, is natuurlijk kolder. Zelfs U2 zal het er niet mee eens zijn.

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten