donderdag 19 augustus 2004

VOORZETJE

Zojuist liep ik met Vincent door de grote stad A. en nadat we geluncht hadden bezochten we wat boek- en platenwinkels.

"Het eerste wat ik vanmorgen dacht was: vandaag trouwen," zei Vincent tegen me.
"Ja, dat kan ik me voorstellen," antwoordde ik.

We waren allebei nog een weinig moe van de nacht daarvoor. Een nacht met schimmige mannen voor shoarmazaken. Een nacht met omvallend bier. Een nacht waarin er achtervolgingen plaatsvonden. En nog veel meer dingen.

Ik kan hier alles vertellen natuurlijk, maar sommige dingen moet je geheim houden. Daarbij, het kan heel goed zijn dat Vince de sappige details zelve wil onthullen in zijn Laatste Stukje Als Ongehuwd Man.

Waarvan akte.

N.

P.S. Ik ga zondag weer eens verhuizen. Ja, hoor. 16de keer. In bijna 9 jaar. En volgend jaar weer. Hoezee.

P.P.S. Weet iemand nog waar je fatsoenlijke, fijn zittende, nette schoenen kan kopen voor een schappelijke prijs? De mijne liggen ergens in de opslag. Helemaal achteraan. En onderop. In een onbekende doos. Onvindbaar dus. Jullie moeten er snel bij wezen, anders loop ik morgen gewoon op blote voeten het stadhuis van Delft binnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten