zondag 7 november 2004

24/3

Jullie herinneren het je misschien nog uit de begindagen van Niels en Vincent: ik kijk graag naar 24. Ik vind dat een heel, heel stoere serie. En niet alleen omdat Elisha Cuthbert erin meespeelt. Ik vond 24 het spannendste en verslavendste wat ik in tijden zag op tv-gebied. De eerste twee seizoenen heb ik volledig gezien, aflevering na aflevering. En niet alleen omdat Elisha Cuthbert erin meespeelt.

Toen Yorin klaar was met het tweede seizoen van 24, werd het allemaal anders. Tegenwoordig kijk ik dan met veel plezier naar Boiling Points en naar Gilmore Girls (al was het maar om de hoofdrolspeelster), maar mijn tv-plezier werd niet meer hetzelfde. Ja, vroeger, toen Kopspijkers nog wel eens grappig was, en toen Popstars nog gewoon Idols heette, dát waren tijden.

Mijn vreugde is dan ook groot nu ik jullie kan schrijven dat vanavond het derde seizoen van 24 begint op Yorin. Ik zou maar kijken als ik jullie was. En niet alleen omdat Elisha Cuthbert erin meespeelt. Ik begreep overigens dat haar rol dit keer meer inhoud heeft gekregen. Dat mocht ook wel, want in de tweede serie begon ik hoe langer hoe meer te wensen dat ze op rigoureuze wijze de serie uit geschreven werd. Dus ik ben benieuwd.

Als het maar niet betekent dat ze in het derde seizoen niet meer de hele tijd rondrent.

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten