maandag 1 november 2004

DE GROTE NIELS CARELS NIEUWSBRIEF

Vincent mailde me vanmiddag:

"Weet je wat ik een beetje vervelend vind? Dat wie ik ook spreek, altijd ergens vraagt: 'Hoe is het met Niels?' Alsof ik jouw publiciteitsman ben. Echt, hoor. Vreemde dingen. Je zou beter zelf eens een nieuwsbrief rondsturen aan al die lui."

Welnu, het gaat best wel met mij. Ik eet redelijk goed, fiets minstens 35 kilomter per week, speel zo nu en dan met mijn kat, zorg dat mijn huis altijd netjes is, heb een rijk sociaal leven, draag mijn haar sinds enkele weken weer kort, zoek nog altijd de ideale baan, schrijf iets te weinig en doe niet meer aan straatgevechten.

Binnenkort verschijnt ook De Grote Niels Carels Courant. Het blad dat elk ander blad overbodig zal maken. Houdt uw brievenbus in de gaten. Of vraag het anders aan Vincent, mijn publiciteitsman.

N.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten