zaterdag 19 juni 2004

EN NU?

Zaterdagavond. Nederland gaat nu tegen Tsjechië voetballen. Oma Bep zei vanmiddag aan de foon dat die Tsjechen heel goed zijn. Ik weet die dingen niet, hoor. Ik zou die wedstrijd nu gewoon kunnen bekijken natuurlijk. Els is net vertrokken naar een middelbareschoolreünie. Ik moet weer terugdenken aan die zomeravond in 1999, toen ze er ook al een had. Ik heb nog nóóit een middelbareschoolreünie gehad. Nooit! En zij nu al twee. Ik zou het best leuk vinden eigenlijk, zo'n reünie, maar ik zou nog eerder 44 minuten mijn adem proberen in te houden dan er eentje organiseren. Ik herinner me wél een lagereschoolreünie, die ik bezocht met mijn broertje. Ik was nog niet zo lang van die lagere school af, maar de confrontatie met vroegere klasgenoten die allerlei totale metamorfoses hadden ondergaan, was te veel voor me, en ik ging al snel naar huis.

Hoe dan ook: wat te doen nu? Voetbal kijken? Een beetje mensen op msn aanspreken die me vervolgens negeren? Een ongeïnspireerd stukje schrijven op dat prachtige weblog van me?

En gaat Niels ooit iets aan deze lay-out doen? Ik zou wel weer eens iets anders willen.

Als ik eruit ben, horen jullie het van me.

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten