donderdag 17 juni 2004

VEERTJE

Elsie zat net in de keuken aan mijn bakkebaarden te plukken. Ze meende een grijze haar ontdekt te hebben. 'Onmogelijk,' sprak ik op barse toon. 'Ik heb geen grijze haren.' Ze keek nog eens goed. Het bleek een blonde haar te zijn. Hm. Het kan altijd erger natuurlijk. Broer Joey vertelde me een paar jaar geleden dat er een veertje uit zijn wang groeit. Ik heb dat veertje nooit daadwerkelijk gezien, maar verontrustend is het.

Het lesbische meisje zei vandaag tegen me: 'Dus die uitspraak van me maakte zo veel indruk dat je er meteen maar over gelogd hebt?' 'Ja,' zei ik. 'Het was een fraaie uitspraak.'

Intussen is het al weekend. Ik heb stapels werk van de Grote Uitgeverij mee, dus ik zal hier niet voortdurend aanwezig zijn om stukjes te schrijven. Wel zal ik aan jullie denken. Mijn hart gaat naar jullie uit. En ik kijk samen met jullie vooruit naar Het Virtuele Niels & Vincent Jubileum Festijn. Ook Niels doet dat, moeten jullie weten. De aanmeldingen zijn nog altijd welkom bij de comments of op de mail. De rechterkantlijn wordt voller en voller met feestgangers.

Gaan er eigenlijk nog mensen naar het concert van de Black Rebel Motorcycle Club en The Von Bondies? Of hebben Niels, Martien, Elsie en ik Paradiso voor ons alleen die avond? Ik informeer maar eens.

Valt het jullie ook op dat ik de laatste tijd zo weinig links plaats?

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten