woensdag 16 juni 2004

FEESTGEDRUIS

Inmiddels weet ik dat ik op een echt, heus, niet-virtueel feest verwacht wordt op donderdag de 24ste, maar laat dat jullie er vooral niet van weerhouden je - met je dansplaat! - aan te melden voor Het Virtuele Niels & Vincent Jubileum Festijn. In de rechterkantlijn kun je zien wie zich allemaal al hebben aangemeld voor het feest, en zoals je ziet zijn dat niet de minsten. Meer aanmeldingen zijn van harte welkom. Het zou zomaar kunnen dat de 24ste hier een heel bijzondere dag wordt. En alles valt na te lezen in het feestverslag.

Gisteravond heb ik voor het eerst in vier jaar een gehele voetbalwedstrijd gezien. Het is geen snooker, ik zeg het je, maar ik vond het nog best gaan. Het was eigenlijk vrij rap voorbij, en ik kende meer gezichten en namen dan ik dacht. Misschien kijk ik zaterdag wel weer.

Ik wilde zondag misschien wel langs gaan bij mijn ouders in Lelystad. Mijn jongste vader woont daar immers, tezaam met mijn moeder, en zondag is vaderdag. Maar nee hoor, die twee gaan overmorgen voor anderhalve week naar Alicante en Benidorm. Ik wens ze hiervandaan alvast een plezierige reis.

Vandaag sprak een lesbisch meisje tegen mij: 'Ik heb een vriendje! Maar ik ben nog steeds lesbisch, hoor.' Ik juich zulke dingen toe. Ik heb zelve nooit een lesbisch vriendinnetje gehad, en ik zie het er ook niet echt meer van komen eigenlijk.

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten