woensdag 2 juni 2004

WAT ER FEITELIJK VOORVIEL OP 2 JUNI 2004

- Het meisje M. kwam me een foto van haarzelve tonen, waarop ze bloemblaadjes in een kerk strooide. Ze wilde bewijzen dat zij heus een bloemenmeisje kon zijn.
- Om 12.30 uur stonden we in ene met z'n allen champagne te drinken op de uitgeverij.
- Ik lunchte met vriend Martien. Hij gaf me een kaart cadeau met een prent van de schilder Jean Brusselmans.
- Ik vroeg Niels om een stoere nieuwe lay-out voor deze site. Hij kan die dingen. Ik niet.
- Vanmiddag arriveerden de allereerste exemplaren van De koffer in. Verhalenbundels maken lijkt op zulke momenten het mooiste wat er is.
- een collega zei: 'Gisteren zag ik Boris van Idols. Zijn haren hingen in zijn ogen.'
- Een paar keer sloeg ik het boek open dat het meisje Joni me gisteren gaf - tijdens een lunchafspraak waarvan er meer zouden moeten zijn. Ik had er meer van verwacht. Steeds dacht ik: wanneer gaat dit boek mij eindelijk pakken? Herhaaldelijk keek ik naar het omslag en dacht ik: het móet haast wel leuker gaan worden.
- Bij het beluisteren van Lenny Kravitz' 'The Other Side' schoot me te binnen: dit lijkt warempel wel een liedje van John Lennon.
- Op teletekst las ik dat in het IJ het onderlichaam van een jonge vrouw werd gevonden. Ik vraag mij af waar de rest dan is.
- Naast mij in de trein zat een jongen die tegen zijn vriend zat op te scheppen dat hij muziek maakte met de mensen die ook met Anouk werkten. Tja.
- Een vriend vroeg mij: 'Heb jij eigenlijk nog respect voor mij?' 'Altijd,' antwoordde ik.

Feitelijk viel dit vandaag allemaal voor. Ik kan er geen rode draad in ontdekken. Geen thematiek. Jullie?

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten