vrijdag 11 juni 2004

KORT NIEUWS

- Niels en ik aten vanavond saté en we dronken rode wijn en bier. (Nu ja, ik dronk geen bier. Eerder zul je mij een cd van het pseudo-rockgroepje Kane zien kopen dan dat ik een glas bier drink.) We hadden goede gesprekken. We vroegen de serveerster eerst wat twintig ook weer was in het Frans. En toen wat vijftig ook weer was. Ik zei tegen Niels: 'Laten we haar straks vragen wat 193 in het Frans is.' Ja, we hadden lol. Ook al kreeg Niels zijn nieuwe fietsslot niet meer dicht. Zelden iemand zo kwaad zien worden op een fietsslot.

- Elsie is terug uit Parijs! Noni is er blij mee, en ik ook, maar Teigetje kijkt haar aan alsof ze een volstrekt vreemde is.

- in de Volkskrant van vanmorgen stond een klein signalement (met foto!) van de prachtbundel De koffer in, het boek dat ik met collega Esther samenstelde en dat sinds afgelopen week in de winkels ligt.

- sinds gisteravond denk ik in ene: ja, Lost in Translation, die film zou ik wel weer eens willen zien. 'Enjoy my jacket, which you stole from me,' wil ik zo nu en dan tegen mensen zeggen. Terwijl al mijn jassen hier nog gewoon in de kast hangen.

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten