vrijdag 9 juli 2004

ALTIJD WEER DIE TWIJFELS

Zeg nu zelf: ik kom niet heel onzeker over. Ik ben niet schuw, ik ben niet schuchter, ik weet wat ik wil. Zeker als je me op mijn handen over straat ziet lopen, bij voorkeur bij hevige regenval en met enige obstakels in de buurt, denk je niet: die jongen is onzeker, die jongen peinst wat af. En toch zijn er altijd weer die twijfels. 'Ja ja, twijfels, zegt-ie,' denken jullie. 'Laat maar eens wat zien dan.' Welnu:

- die webcam die Elsie en ik een dezer dagen willen aanschaffen, wat moeten we daar nu eigenlijk mee?
- vind ik nog tijdig een beetje fatsoenlijke trouwschoenen? En leveren ze me - inlopen of niet - geen venijnige blaren op op de dag zelve?
- gaat Niels hier nu nog eens nieuwe kleuren, letters en dergelijke installeren? Of blijft deze site er voor eeuwig zo uitzien?
- gaan we vanavond naar Harry Potter 3, Shrek 2 of Spider-Man 2? En wat is dat eigenlijk met al die vervolgfilms?
- zal ik de loglijst maar eens aanpassen door wat namen te schrappen en enkele nieuwe toe te voegen?
- mag ik (27) Lindsay Lohan (18) aantrekkelijk vinden, of ben ik nu officieel een Vieze Oude Man? (En als ik 'aantrekkelijk' schrijf, dan weten jullie verdorie wel wat ik bedoel.)
- hoeveel ozalids zal ik nog bekijken voor ik als een doodzieke, afgetakelde, voorgoed verwoeste man de Grote Uitgeverij uit strompel?
- is het een veeg teken dat ik gisteravond een paar keer moest grinniken bij het zien van enkele fragmenten uit dat programma van Tatum en Jennifer?
- waarom staan er eigenlijk 48 mensen op mijn msn-lijst? Zou ik er niet beter eens een hele zooi schrappen of blokkeren?
- is het wel gezond dat ik in 2004 helemaal niet in Londen kom?
- ga ik ooit weer eens spijkerbroeken dragen? Of is dat alles voorgoed voorbij?

Nu ja, ik dacht: ik plaats weer eens wat links. En wat twijfels.

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten