maandag 26 juli 2004

HUISELIJK GELUK

Gisteravond was op een van onze nationale popzenders een toptien te zien van clips van Britney Spears. Ik heb Britney wel eens leuker en aantrekkelijker gevonden dan momenteel, maar daar wil ik het hier niet over hebben. Ik heb zo mijn geheimen en mijn privé-leven en daar hebben jullie niets mee van doen. Niettemin: na enkele vrolijke deuntjes en enkele aangename clips, werden mijn ogen en oren werkelijk naar de tv toe gezogen toen dat immer zo oorstrelende liedje 'I'm a Slave 4 U' voorbijkwam. Welk een genot toch, dat liedje, en wat een tijdloze, klassieke popsong is dat nu al. Bovendien vind ik de bijbehorende clip van een tot tranen toe roerende schoonheid. Dit alles in het nette, zoals jullie begrijpen. Nu ja, af en toe 'I'm a Slave 4 U' op het scherm voorbij zien komen, dat doet deugd.

Dat wil allemaal niet zeggen dat ik het hier altijd maar over verleidelijke nimfijnen, welkome afleiding biedende videoclips en goed in het gehoor liggende melodieën hoef te hebben. Zo'n weblog is het hier niet. Af en toe mag het ook best eens gaan over huiselijk geluk.

Wel, nu we het toch over huiselijk geluk hebben: Elsie en ik hebben besloten dat we - tegen alle verwachtingen in - alsnog Londen zullen bezoeken in 2004. Een jaar zonder Londen, dat gaat er bij ons niet in. Dan kunnen we nog zoveel trouwen als we willen, en nog zo veel huwelijksreizen maken, we zullen en moeten naar Londen gaan. Dat wordt dus begin december, dachten we zo.

Dat gezegd hebbende, kan ik hier ook nog eens melden dat Elsie en ik hebben besloten onze huwelijksnacht zelve een hele week te vervroegen. We redeneerden: met dat huwelijk hebben we het die dag al zo druk, en de volgende dag moeten we al zo vroeg op om naar Schiphol te gaan, dat zo'n huwelijksnacht heel geen doen is. Welnu, die vieren we dus een week eerder in een hotel naar keuze. Ik ga nu de champagne koel zetten. Alvast.

(Om eerlijk te zijn: het waren Noni en Teigetje die ons op onze gebrekkige planning wezen. Je hebt heel slimme katten of je hebt ze niet. Meer wil ik er niet over kwijt. Ik heb zo mijn geheimen en mijn privé-leven en daar hebben jullie niets mee van doen.)

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten