zaterdag 10 juli 2004

GEEN TWIJFELS, MAAR ANTWOORDEN

Vandaag heb ik dan weer een heel andere bui. Vandaag ga ik jullie - de fans, de groupies, de vaste lezers en iedereen die hier per ongeluk terechtkomt - antwoorden geven op alle vragen die ik hier gisteren nog neerschreef. Daar gaan we dan.

- met zo'n webcam kunnen we onze msn-vrienden en -vriendinnen aankijken. Eventueel. Ware het niet dat Elsie en ik toch nog maar even wachten met de aanschaf ervan.
- ja, die trouwschoenen zal ik vinden. Het zal nog even duren, maar ik vind ze ruimschoots op tijd. Vandaag hebben we een gastenboek aangeschaft. Dat is alweer iets.
- Niels gaat volgende week de lay-out van deze site onder de loep nemen.
- we gingen uiteindelijk naar Harry Potter 3. Wat was dat leuk, zeg. En die andere vervolgfilms zien we later.
- ja, de loglijst zal worden aangepast. Ook ergens komende week. Iedereen met een weblog kan nu nog knokken voor een plekje. We zien jullie aanmeldingen graag tegemoet bij de comments.
- nee, ik ben geen Vieze Oude Man. Ik heb het hier en daar eens gevraagd aan wat mensen, en het valt alleszins mee. Lindsay Lohan is van harte welkom om het met eigen ogen te komen aanschouwen.
- 10.423 ozalids. Om en nabij.
- een veeg teken is het niet, maar laat het niet wéér gebeuren.
- vooruit, ik zal een paar msn-mensen schrappen omdat ze toch nooit aanwezig zijn. Aan blokkeren begin ik echter niet.
- het is niet per se ongezond dat ik dit jaar niet in Londen kom. Wel is het heel, heel jammer.
- ik draag sinds een jaar of zes geen spijkerbroeken meer. Het was nooit een bewuste keuze. Zo liepen de dingen nu eenmaal. Ik sluit niet uit dat ik ze ooit weer zal dragen.

Voorts! Wie met Google zoekt op de woorden 'hersenwolk' en 'mokerslaap' (zie mijn stukje van afgelopen zondag), komt nog altijd niet op deze site uit. En via Runderkoteletje bereikte ons het verontrustende nieuws dat onze site vaak überhaupt niet te bereiken is. Niels en ik weten nog niet wat we eraan kunnen doen. Wel moedigen we jullie aan het te blijven proberen. Proberen is wel ongeveer het allerbeste wat een mens kan doen.

Vanavond zullen we hier de films Thirteen en Mystic River gaan bekijken. Drank en hapjes zijn aanwezig. Mocht je langs willen komen, bel dan even van tevoren. En neem iets lekkers mee.

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten