maandag 13 september 2004

AAN HET EIND VAN DE WERKDAG

Ik zat net eens op de site van het Amsterdam Dance Event te kijken en bedacht me: dat gaat nog tricky worden op de vrijdag. Keuzes zullen er gemaakt moeten worden.

Gisteren liep ik door het centrum van de stad A. en was op zoek naar het blad Vice. Nergens te vinden. American Book Center? Neen. Waterstones? Ook niet. Atheneum Nieuws Centrum? Nope. Nu kun je via de website wel nummers bestellen, maar ja, creditcards, cheques, paypal-accounts - wie heeft dat nu tegenwoordig? Jammer, hoor.

Voor de rest van ik melden dat ik straks op de fiets naar huis ga en dat het, op het moment dat ik me met mijn moede lijf tegen de wind in op de paden begeef, dat het dan ongetwijfeld keihard zal gaan regenen. Harder dan ik hebben kan. Harder dan de grond aan kan. Zoveel is duidelijk. Klaar als een klontje.

Ik zal mij, na het douchen, en ik me in droge, scherp zittende kledij heb gestoken, een sobere maaltijd bereiden en espresso zetten met mijn nieuwe espressomachine. Daarna, als het donker is, zal ik mij bezinnen op wat de nacht mij te bieden heeft.

Jullie ook een fijne avond toegewenst.

N.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten