woensdag 15 september 2004

DAT WORDT DUS NIETS MEER VANDAAG...

...met stukkies schrijven hier, bedoel ik. Ik ben net in een msn-gesprek verwikkeld geraakt met de onlangs anoniem bedreigde dichter Hanz M. Het gaat inmiddels alweer beter, gelukkig. Het zou te maken kunnen hebben met het wekelijkse actualiteitsgedicht dat hij met Ingmar H. voordraagt op de landelijke radio, het fijne weet ik er niet van. Ikzelve word intussen belachelijk gemaakt op de site van die flauwe heksen. Het is alsof een kleuter zijn tong naar je uitsteekt, zal ik maar zeggen.

En hier is het stil. Jullie plaatsen nog maar weinig comments. Jullie stappen hier binnen zonder ons enigszins beleefd te groeten, blikken Niels en mij niet eens recht in de ogen, doen alsof je alleen maar even rondkijkt en niet geholpen hoeft te worden, trekken je niets van ons aan, en lopen ten slotte zonder iets te zeggen weer de deur uit. Fraai is dat.

Ik zou het hier graag bij laten voor vandaag. Je hebt zin om een stukkie te schrijven of je hebt het niet.

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten