donderdag 16 september 2004

WAT OOK NIEMAND WEET: BOUDEWIJN B. Z'N BROERS ZIJN HAFID B. EN HERMAN B.

Net ben ik teruggekeerd van de presentatie van een prachtboek over Boudewijn B. met allerhande feiten die Niemand Feitelijk Weet. Het was een feest om nooit te vergeten. Zo liet de auteur eerst zijn eigen bril op de hardhouten vloer kletteren, om vervolgens met een geleend exemplaar exact hetzelfde te doen. Een derde bril bood vervolgens redding, de speech kon beginnen en ongeveer vijf uur later konden wij dan eindelijk een biertje drinken.

Vince stond wat sceptisch om zich heen te kijken, hierin alleen maar verslagen door de onvolprezen Tom van E. Ondertussen was het meisje Barbara M. bij ons stoere groepje komen staan. Uiteraard ook een fan van deze site. Ons legioen zal immer groeien, zoveel is duidelijk, en ten slotte nemen Vincent en ik gewoon de boel over en zal de wereldbevolking leven onder een strikt door onze nukken bepaald juk dat zijn gelijke niet kent. Barbara M. zelve wilde helemaal niet op onze site, maar jammer, Barbara, wij doen gewoon waar wij zin in hebben.

Op De Grote Uitgeverij was het kortom, een drukte van belang. Toen de hapjes op waren, wij hadden gewezen naar De Kleine Blonde (die gewoon leeft, mensen, 34 jaar inmiddels), ik enthousiast was begonnen met brainstormen over de bestseller die V. en ik gaan schrijven, was het weer tijd om huiswaarts te keren.

Nu moet ik rennen. Want straks moet ik weer de deur uit. Daaaag!

N.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten