vrijdag 3 september 2004

ZIE JE DIE RING OM M'N VINGER?

Er gebeurt niet heel veel dezer dagen. Ik heb nog anderhalve week vrij, en ik ben inmiddels alweer 2 weken getrouwd. Ik ben steeds bang dat ik mijn ring ergens tegenaan stoot. En af en toe gebeurt dat gewoon. Ik krijg dat ding nooit meer af, dus ik wen er vast snel aan.

Wat er dan wel gebeurt: Niels en ik worden behekst op een of andere flauwe dichterssite; ik heb eindelijk eens iemand van mijn msn-lijst verwijderd; Elsie en ik bekijken de paar duizend foto's die op 20 augustus zijn gemaakt; Bill Clinton is in ene in het ziekenhuis beland; ik praat met Wendy over het webloggen zonder onderwerp; ik kijk naar enkele B-films die ik in mijn jeugd zo leuk vond en in New York op dvd vond (Squirm, Mad Monster Party?); ik praat met oma Bep over haar onlangs aangeschafte - vierde! - videorecorder; en ik lees de kranten van de afgelopen 3 weken.

Zouden de komende dagen ook zo enerverend worden?

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten