maandag 20 september 2004

EEN HEUSE POLL

Beste jongens, lieve meisjes,

Vanaf nu kunnen jullie je mening over Het Huwelijk in de comments droppen. Om het jullie wat makkelijker te maken heb ik 10 kant en klare neergezet en ze genummerd. Al wat jullie moeten doen is een nummer naar believen kiezen. Of als je een eigenwijze neuroot bent, gaan voor optie 11: Je Eigen Mening. Veel plezier!

De trouwpartij van Britney Spears

1. Is Ware Liefde. (Honend gelach of "Mwuhahahaha... hah... ha. Hmpf. Biertje?")

2. Is gebaseerd op Materieel Gewin.

3. Zal, als de kater is verdampt, nóg korter zijn dan het vorige.

4. Dient een voorbeeld te zijn voor alle meisjes in de ganse wereld.

5. Is een perverse grap.

6. Heeft mij doen inzien dat mijn leven vanaf nu feitelijk zinloos is. Ik zal mij in het zwart kleden en als clochard naar Parijs gaan. Daar zal ik dichten en rode wijn drinken uit flessen die ik open door de kurk ín de fles te duwen. Ik zal slapen onder bruggen. Ik zal gaan stinken. Ik zal mij niet meer wassen. Ik zal in de Seine springen, maar worden gered. Ik zal keer op keer zelfmoord proberen te plegen maar telkens met een te bot mes of kinder-aspirine. En dat de rest van mijn in-en-in rottig bestaan. O, mijn god! The horror! The horror!

7. Valt in het niet bij het feest van Vince en Els.

8. Was best leuk. Hoewel, de wijn smaakte maar zozo, het eten viel tegen en waar was goddomme de Crissy?

9. Is een slag in het gezicht van Justin T. Maar wat maakt mij dat nou uit? Die zeikerd. Met z’n hoedjes. En die dansjes. Let maar op, over 20 jaar zit-ie naast Michael Jackson vaseline op z’n kont te smeren.

10. Interesseert mij geen hol. Links wil ik. Links! En niet naar die stink-Telegraaf! Hoor je me? (Ja, ik hoor je. Maar ik luister niet.)

11. Geeft mij de gelegenheid eindelijk toe te geven dat ik een eigenwijze neuroot met een eigen mening ben. Luistert u allen maar eens naar etc. etc.

N.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten